Информация за доставка
1. Доставката се извършва от куриерска фирма Спиди - до офис на Спиди, или до адрес посочен от потребителя, като цената на доставка се изчислява по тарифи на Спиди автоматично и е за сметка на получателя, или от офиса на OTTO KEUNIS, като не се начислява цена за доставка. Потребителят се задължава да осигури достъп и контактно лице, което да приеме и да заплати поръчаните продукти ( ако са с наложен платеж ). Ако плащането се извършва с банков превод, доставкатасе извършва след получаване на превода в сметката на OTTO KEUNIS. Ако клиентът (или упълномощено от него лице) не бъде намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офиса на куриера до поискване от потребителя.
2. Ако потребителят е наел друго лице, което да приеме пратката от негово име, то той ( потребителят,извършил първоначално поръчката ) няма право на възражения относно доставката и връщане на пратката.
3. OTTO KEUNIS, или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят потребителя по телефона, или e-mail, ако се появят внезапни обстоятелства възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.
4. Доставки не се извършват в почивните дни и официалните празници. Документите съпътстващи доставката на стоката са: оригинал на фактура с включен ДДС.
5. Срокът за комплектоване и доставка на поръчката е от 1 до 3 работни дни (стандартнадоставка до 24 часа), зависи от наличността и доставката до нас отпроизводителя нададения продукт.
ОТКАЗ НА ДОСТАВЕНА СТОКА
1. Потребителят може да откаже поръчани и доставени продукти в следните случаи:
1.1. Видимо несъответствие на доставения продукт с поръчания;
1.2. Стоката е претърпяла дефект по време на транспортирането;
1.3. Цената при доставка не отговаря на предварително договорената цена;
1.4. Не е спазен срока на доставка.
Гореописаните рекламации важат към момента на получаване на поръчката. Извън изброените случаи, както и извън условията на чл.55 (ал.1) от ЗЗП, клиентът няма право да откаже да заплати и да върне доставена пратка. Ако желае да го стори няма право на възстановяване на заплатената сума и поема разходите затранспорт.
2. Когато стоката е подменена при доставката и това е не възможно да сеустанови в момента на доставка, стоката се подменя, след като е извършен огледда се установи несъответствието, без потребителят да заплаща допълнителниразходи.
3. При производствен дефект на продукта са в сила гаранционните условия напроизводителя.
4. По силата на член 55(ал.1) от ЗЗП потребителят може да упражни правата сив 14 дневен срок, в случай, че е съхранил продуктите във вида, в който ги е получил, без да бъдат ползвани.
Безплатна доставка
Можете да се възползвате от безплатна доставка за поръчки на стойност над 150лв. с ДДС